26 November 2012 / Jeugdcommissie / Jeugd
Het is weer Sinterklaastijd en dat bracht de schrijver er toe om in dichtvorm te vragen fietsen niet in de scooterstalling neer te zetten. Zie zijn dichtsel.
Oproep van zanger Rinus betreft de scooterstalling
Oete, oete oeter,
Rinus gaat met Romana op de scooter!
Ze gaan samen naar VVOG,
Om te kijken naar prachtig galleryplay.
Lekker kijken bij dat mooie voetballen,
Maar er ontstaan irritaties als ze hun scooter willen stallen!
Want in de scooterstalling staan allemaal fietsen in de weg,
Rinus wordt kwaad en de spelers van VVOG hebben pech.
Want Romana springt weer achterop en ze gaan samen naar huis,
Want fietsen horen niet in een scooterstalling thuis!
Hopelijk kunnen Romana en Rinus voortaan wel bij VVOG blijven,
En zullen de fietsers hun fiets voortaan in de fietsenstalling laten beklijven!
Dus ook tijdens de trainingsavonden en als de scooterstalling leeg lijkt te zijn,
Plaats alsjeblieft je fiets waar hij hoort. Dank jullie wel, heel fijn!
Op zaterdag 4 juli levert elk team zijn/haar spullen in. Bekijk het tijdschema in dit nieuwsbericht!
Zoals bekend is de provincialeweg N302 inmiddels op de schop gegaan.
Doe samen met je voetbalvrienden mee in deze WK poule en maak kans op mooie prijzen!