Lotenboekje verkocht…..waar haal je een nieuw lotenboekje?

6 Februari 2019 / Bestuurslid Facilitaire Zaken / Nieuwbouw

De uitgifte van de lotenboekjes voor de grote Nieuwbouwloterij 2019 is gestart. Inmiddels hebben de meeste teams de boekjes van hun leiders ontvangen en zijn de eerste paar honderd loten al verkocht. "We zijn meer dan trots over het enthousiasme en de medewerking die we voor deze actie ontvangen", aldus coördinator Ben Jansen. "Zaterdag waren zo goed als alle teams, commissies en vrijwilligersteams langs geweest om de boekjes af te halen. Ik moet er deze week nog een paar uitreiken en inmiddels vragen leden al om een tweede boekje. Er zitten maar 10 loten in zo’n boekje en die ben je zo kwijt krijgen we als reactie".

Goede organisatie en medewerking belangrijk
De leiders geven alle leden hun boekje en nemen die ook weer in. Voor de commissies en afdelingen gaat de uitgifte via de afdelingscoördinator. Hiervoor hebben ze een instructie ontvangen. Het projectteam heeft een paar mooie prijzen ter beschikking gesteld voor de mensen die de meeste boekjes verkopen. De eerste leden hebben zich maandag al gemeld met de vraag waar ze een nieuw boekje kunnen verkrijgen. Dit gaat in principe via de leider van het team of coördinator van de afdeling waar de vrijwilliger is ingedeeld. Veel mensen kopen geen lot maar een boekje. Wil je niet op de leider wachten en ga je voor één van de mooie prijzen, dan mag je zaterdag ook een boekje in de kantine afhalen. We vragen dan wel om contant te betalen. Anders gewoon via de leider.

Leiders en coördinatoren registreren de uitgifte en inname van hun team 

Voor de uitgifte en het innemen van de lotenboekjes kan het projectteam niet zonder de hulp van de leiders en coördinatoren. Heb je een boekje verkocht, geef de € 25,00 dan op het afgesproken moment aan de leider of coördinator. Aanstaande zaterdag kunnen de teams waarvan de spelers allemaal hun (1e) boekje hebben verkocht de opbrengst komen inleveren in de kantine. Wij verzoeken de leiders en coördinatoren met klem alleen in te leveren als alle leden hebben ingeleverd. Hiervoor hebben ze een lijst ontvangen. Vergeet daarbij niet de “lege” boekjes waar de strookjes aan de linkerzijde nog aan zitten in te leveren.

Omdat het bijhouden van alle uitgegeven boekjes best een klus is, verzoeken we de leiders en coördinatoren alleen te komen inleveren als de opbrengst van het hele team compleet is en de lijst is ingevuld. Heb je vragen kom dan zaterdag even langs of mail naar veiling@vvog.nl

Veel succes met de verkoop!!

 

Lees bericht

Hulp gevraagd bij Allinq Jeugdtoernooi op 24 augustus

28-03-2024

Op 24 augustus gaan we het Allinq jeugdtoernooi organiseren. Hierbij een oproep om een steentje bij te dragen aan dit toernooi.

Lees bericht

Sponsoren kleden kantinepersoneel mooi aan

26-03-2024

met nieuwe polo's uiteraard voorzien van de sponsorlogo's. 

Lees bericht

Paaseieren zoeken op ons sportpark

24-03-2024

Tweede paasdag, maandag 1 april 2024, gaan we weer paaseieren zoeken op ons mooie sportpark.

Nieuwsoverzicht Archief