Buitengewone Algemene Ledenvergadering ZAVO op 23 mei 2017

20 Mei 2017 / ZAVO / ZAVO

Hierbij nodigen wij alle ZAVO leden uit voor een buitengewone algemene ledenvergadering op dinsdag 23 mei a.s.. Wij willen de statuten weer up-to-date hebben. Tijdens deze vergadering zullen wij het voorstel voor de nieuwe statuten presenteren en met jullie bespreken. De vergadering begint om 20:00 uur.

Mocht je de oude en gewijzigde (concept) statuten willen inzien, stuur dan een mail naar Sjaak Bouwmeester via bouwmeester011@kpnmail.nl of via het contactformulier. Je krijgt ze dan z.s.m toegestuurd.

Groet namens het ZAVO bestuur.

Grote Clubactie 2017 - nog een week om loten te verkopen

19-10-2017

Zaterdag 28 oktober willen we graag alle lotenboekjes terug. Wat spreken we daar met elkaar over af.......

Ook VVOG 5 koopt een Superlot

19-10-2017

Het vijfde sluit aan in de rij van kanshebbers op de superprijs, een feestavond ter waarde van € 5.000,00 voor de vereniging. Mocht de prijs op het lotnummer van dit team vallen dan zitten we gebakken.

Steun VVOG in de Rabobank Randmeren Clubkas Campagne

18-10-2017

Rabobank Randmeren organiseert jaarlijks de Rabobank Clubkas Campagne en verdeelt € 70.000,-. Stem op VVOG en help

Nieuwsoverzicht Archief