E-clinic op dinsdag 22 maart

19 Maart 2016 / Redactie / Jeugd

Na de zeer geslaagde clinics van voor de winterstop, F en D pupillen, is het tijd voor de E clinic welke zal gegeven worden op dinsdag 22 maart.

Onder leiding van Jan Jurrien Hop zal er een training/clinic worden gegeven door de spelers van het eerste elftal.

Wij hopen op weer een geslaagde avond.

Het programma wijkt niet veel af van andere clinics, maar toch even dit programma.

18.35  Spelers en speelsters van E-pupillen verzamelen in trainings/voetbaltenue  in  de kantine.

18.40   Welkomswoord van jeugdbestuur.

18.45   Spelers en speelsters worden in de kantine opgehaald voor de Clinic onder leiding van Jan Jurrien Hop.

18.50   AANVANG CLINIC OP VELD 1

19.40    Einde Clinic. Iedereen bij elkaar verzamelen op VELD 1 voor een groepsfoto.

19.50    Spelers en speelsters worden in de kantine verwacht voor een drankje en iets lekkers.

20.00    Einde Avond. Iedereen weer veilig naar huis.

Lees bericht

Inleveren wedstrijdtenues en trainingsmateriaal

12-06-2026

Op zaterdag 4 juli levert elk team zijn/haar spullen in. Bekijk het tijdschema in dit nieuwsbericht!

Lees bericht

Let op: Verkeershinder i.v.m. werkzaamheden N302

05-06-2026

Zoals bekend  is de provincialeweg N302 inmiddels op de schop gegaan.

Lees bericht

Voorspel mee in de Scorito WK Poule

04-06-2026

Doe samen met je voetbalvrienden mee in deze WK poule en maak kans op mooie prijzen!

Nieuwsoverzicht Archief