10 Januari 2016 / Jeugdcommissie / Jeugd
Afgelopen zaterdag is na een paar weken zonder voetbal de training van de Dolfijntjes en de Orca's weer begonnen.
De eerste paar trainingen worden gehouden in de zaal. Jan Cornelissen was er bij om de 1e training van de Dolfijntjes in de Sypel vast te leggen.
Het programma voor de komende weken van de Dolfijntjes en de Orca's kun je zien door op onderstaande links te klikken:
Alle vrijwilligers zijn uitgenodigd voor de afsluiting van het seizoen 2025-2026 op vrijdag 12 juni aanstaande.
Zoals bekend is de provincialeweg N302 inmiddels op de schop gegaan.
Doe samen met je voetbalvrienden mee in deze WK poule en maak kans op mooie prijzen!